15.04.2009

10 bøker jeg vil lese - sommerlektyre

Sommeren er jo høytid for chick-lit og annen lettlest litteratur, og slik blir det nok også i år. Jeg skal riktignok jobbe 100% hele sommeren, men noe tid til lesing blir det. Forhåpentligvis på en terasse, på et pledd på gressplenen, i en park eller på stranda. Eventuelt i sofaen på en våt sommerdag. Og jeg håper (og regner med) selvsagt at jeg får lest mer enn 10 bøker i løpet av sommeren. Men det kommer vel an på hvor mange uker man definerer som sommer. Her er ihvertfall et lite utvalg av det jeg har lyst til å lese i sommer:


Så gjenstår det å se om jeg klarer å "spare" disse bøkene til sommeren. Heldigvis er den rett rundt hjørnet :)

Flere bøker jeg vil lese finner du her

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...