24.02.2010

10 bøker jeg vil lese - Påskelitteratur

Det er en måned igjen til vi kan pakke sekken (eller i mitt tilfelle lunsjboksen) med kvikklunsj og appelsin, men det er jo aldri feil å planlegge hva man har lyst til å lese i påsken.

Det er vel nesten opplest og vedtatt at de bøkene man leser i påsken skal ha et snev av krim i seg, så her er en liten liste med krimbøker jeg - som ikke er noen hardbarka krimentusiast - kunne tenke meg å lese i påsken (innimellom all jobbing, naturligvis. Ferie? Hva er det?). Og for de som liker skikkelig krim, så er kanskje dette en pysete liste hvor historiene kanskje ikke har mer enn nettopp bare et lite snev av krim i seg, men hver sin smak :)

Hva skal du lese i påsken?

Flere bøker jeg vil lese finner du her

6 kommentarer:

Anaruh sa...

heidu - jeg finner ikke omtale av 'om skjønnhet' - har du ikke lest den ennå?

Jeg avventer din dom før jeg gidder å begynne på den igjen ;)

Stine Marie sa...

Heisann! Jeg har ikke lest den ennå, desverre. Har hatt en litt annerledes start på året, så det har ikke blitt så mye lesing som jeg skulle ønske, men det kommer :)

Lille søster sa...

Har ikke begynt å tenke på påsken ennå. Men jeg skulle ønske jeg hadde hatt en P. D. Jamesbok til gode.

Beatelill sa...

Fin liste :) Agatha Christie er jo obligatorisk lesning i påsken, ser at du har med min favortitbok av Christie; "Ti små negerbarn". Den er jo virkelig bra! Jeg har også planer om å lese "Den elskelige giftblandersken" nå snart. Gleder meg :)

Raj Chandrakant sa...


Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
Ring, Viber og whatsapp +2348155425481

Ben sa...

Wow er bra å være tilbake med eksen min igjen, takk Dr Ekpen for hjelpen, jeg vil bare gi deg beskjed om at du leser dette innlegget i tilfelle du får problemer med kjæresten din og fører til skilsmisse og du ikke Ønsker skilsmissen, er Dr Ekpen svaret på problemet ditt. Eller du er allerede skilsmisse og du vil fortsatt at han / hun skal kontakte dr. Ekpen stavebeslåingen nå (ekpentemple@gmail.com), og du vil være glad for at du gjorde det

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...