13.11.2010

En bok her og en bok der

Er visst litt distré for tiden (har julestresset allerede ankommet?), for jeg holder på å lese tre bøker på en gang. Vanligvis fungerer ikke det helt optimalt for meg, men når jeg er så glemsk at jeg legger igjen den ene boka her og den andre boka der, så må det bare bli sånn. Kan jo ikke være uten lesestoff! Ender vel opp med et par-tre anmeldelser i slengen etterhvert da.

Ellers ønsker jeg alle en strålende helg! Selv er jeg opptatt med nattevakter denne helga og føler at jeg slett ikke får noe ut av helga, men nå skal jeg ihvertfall kle meg godt og komme meg en tur ut. Må hente farsdaggaven (se bildet) som ligger og venter på postkontoret. Jeg synes Willow Tree figurene er så nydelige og har gitt bort flere av de i gave. Og det er helt klart noe jeg ønsker meg til jul også *hint. hint* ;)

God helg!

1 kommentar:

Mari - Escape In A Book sa...

Krysser fingrene for at noen tar hintet ;) Håper du har hatt en god vakt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...