31.03.2015

Litteraturmål 2015 - Status - 1. kvartal

Som nevnt i innlegget om årets litteraturmål, så har det vært noen heller labre leseår de siste årene, men allerede etter 1. kvartal kan jeg konkludere med at 2015 er i ferd med å bli et bedre leseår enn på lenge - dersom jeg holder "tempoet" oppe! Og det er en gledelig oppdagelse for meg!


Her er en oppsummering etter årets første kvartal:

1) Lese minst 15 bøker (10/15)
 Jeg har altså lest to tredjedeler av ønsket antall bøker allerede, så kanskje jeg kan håpe på og oppjustere dette målet etterhvert? 

2) Fullføre en lydbok (jeg har det med å sovne/tenke på alt mulig annet)
Kan jo ikke annet enn å være fornøyd med å krysse av dette målet allerede. Kanskje blir det også en lydbok eller to senere, mens jeg ligger i sola og nyter den norske sommeren?

3) Lese/lytte på sengen minst 50 ganger (1/50)
Ikke så lett å få til dette i og med at minstesnuppa ligger på samme rom som oss ennå, men kanskje skulle jeg investert i ei sånn lita lampe til å feste på boka?

4) Lese minst 8 bøker som står i bokhylla per 01. januar 2015 (6/8)
Nok et mål som går veldig greit å komme i mål med ser det ut til! Satser på at jeg kan krysse det ut i løpet av neste kvartal, eller oppjustere antallet her også.

5) Donere 20 kr per leste bok og 50 kr for hver kjøpte bok til Kreftforeningen
Dette vil naturligvis bli gjort på slutten av året, men foreløpig regnskap viser at Kreftforeningen skal motta ihvertfall 230kr (20kr x 9 bøker, + 50kr x 1 kjøpt (Lillesøste-bok til jentene)


Hvordan går det med dine litteraturmål for 2015?


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...