- Skynd deg å elske av Laila Lanes (Min anmeldelse)
- Vekk meg når det er over av Live Landmark
- De magiske tankers år av Joan Didion (Les min anmeldelse her)
- Kristian er død av Andreas Gramnæs
- Tre dagbøker av Maria von Rosen og Ingmar Bergman
- Dykkerdrakt og sommerfugl av Jean-Domonique Bauby
- Kaja av Olav Gunnar Ballo
- Arret av Hege Wang
- Men mamma kom ikke hjem av Steinar Kyrkjebø
- Sammen til verdens ende av Espen Simonsen (Min anmeldelse)
Flere bøker jeg vil lese finner du her
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar