19.07.2009

Det nærmer seg bloggturné

I helgen leste jeg boken Hvis jeg blir, men noen anmeldelse kommer det ikke før 6. august. Bokbloggturnéen starter nemlig hos Ladybug den 3. august og deretter skal de bloggerne som er med på bokbloggturnéen i regi av CappelenDamm legge ut sine anmeldelser etter tur, én per dag. Alle lenker til bloggeren som er før og etter i rekkefølgen slik at du som leser kan følge med på hva hver enkelt av oss synes. Jeg tror det blir storveis! :)

Dersom du er interessert i å være med på neste bokbloggturné kan du ta kontakt med Nina hos forlaget.

Og som sagt; min anmeldelse kommer torsdag 6. august ;)



3 kommentarer:

Mari - Escape In A Book sa...

Jeg er så spent på å høre hva du syntes om boken!

Lille søster sa...

Jeg har ikke begynt på boka ennå. Men jeg skal. Og det blir gøy å lese dere andres mening om boka!

Anonym sa...

Jeg fikk en mail om dette. Mon tro om det er for seint å bli med?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...