08.07.2009

Publisert på nett

Som tidligere nevnt fikk jeg (og fjorten andre) tilsendt et forhåndseksemplar av Linda Olssons nyeste bok - Taushetens konsekvenser. Vigmostad & Bjørke og Norli ville gjerne ha en anmeldelse hvis vi kunne tenke oss å skrive det, og naturligvis skrev jeg en bokanmeldelse. Nå er den å finne - foruten på bloggen - også hos både forlaget Vigmostad & Bjørke, og hos Norli.no. Litt gøy :)

Synes forøvrig den andre anmeldelsen som også er publisert der er veldig god. Så hvis noen har tenkt til å lese boken, vil jeg anbefale å lese bokanmeldelsene!

Forrige uke skrøt jeg til min kjære samboer (som ikke er samboeren min rent teknisk sett for tiden, i og med at han er igjen i Bergen) om at bloggen var begynt å bli innbringende i og med at jeg både fikk dette forhåndseksemplaret, og at Ladybug er så utrolig snill og sender meg The abortionists daughter av Elizabeth Hyde som en sommergave fordi hun vet at jeg har lyst til å lese den (Tuuuusen takk, snille du!). Men jeg måtte ta en ny telefon til Ole på mandag fordi det er enda en ting på gang i forbindelse med bloggen, så følg med - mer informasjon kommer :)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...