03.02.2009

10 bøker jeg vil lese - mannlige forfattere

De fleste menn skriver vel om en mannlig hovedperson, og de fleste kvinner skriver om kvinnelige hovedpersoner, men Jens M. Johansson er en av få menn som skriver om en kvinnelig hovedperson og jeg er spent på om jeg kommer over noen flere bøker av den typen. Spennende å se om flere klarer det han har gjort. Jeg har nylig lest flere bøker av menn. For eksempel En liten historie om lengsel av Jens M. Johansson, I tusen knas av James Frey og Babylon Badlands av Levi Henriksen (ok, jeg er ikke riktig ferdig med denne enda), og på den lange listen min over bøker jeg vil lese, så er det naturlig nok en god del menn også, så da lar i mannfolka komme først:

Flere bøker jeg vil lese finner du her

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...