26.09.2012

En krimforfatter i magen?

Noen av dere har sikkert få med dere at jeg innimellom skriver anmeldelser for Litteratur i Vestfold - LIV (se her eller her) og nå venter jeg foreløpig på å få anmelde Line Merethe Nyborgs nyeste roman Du vet ikke hvem jeg er, som er en oppfølger av Bare mamma er Gud (som jeg likte veldig godt!).

Liv Forlag og LitteraturiVestfold.no arrangerer for tiden en krimnovellekonkurranse, så hvis du har en knakende god historie på lur er det bare å hive seg på! Det er ikke noe must at du er fra eller bor i Vestfold (jeg har personlig ingen tilknytning til fylket), men som reglene sier så vil en forfatter fra Vestfold få et fortrinn dersom det er to noveller som er like gode.

Vinneren blir ikke bare publisert i en krimnovellesamling med mange kjente forfattere (Ingvar Ambjørnsen, Jan Mehlum, Jørn Lier Horst, Tom Kristensen, Harald Rosenløw Eeg osv) neste år, men vinner også 5.000,- og de andre (opp til fem personer kan bli plukket ut) vinner også en pen sum med penger i tillegg til publiseringen.

Så hvis du drømmer om å få utgitt noe og , så synes jeg du skal ta fingrene fatt og sende inn din historie (retningslinjer og adresse finner du her) innen 15. desember 2012.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...