29.07.2010

Stine aka James Joyce



I write like
James Joyce
I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!


Kom over en vittig sak i dag: I write like. Her kan man skrive inn et blogginnlegg, en tekst man har skrevet eller hva som helst og så finner denne siden ut hvem skrivestilen din ligner på. Riktignok krever den at du skriver på engelsk (jeg måtte oversette min tekst, og da blir det nok ikke helt slik som den er ment), men moro var det ihvertfall.

Hvem skriver du som?


3 kommentarer:

Groskro sa...

Jeg måtte også prøve og jeg skriver som Mark Twain :-)

Delenn sa...

"I write like Cory Doctorow."

Og har aldri hørt navnet før.. Ille :o
*google* Okei, ikke så ille ;D

-Silje

Delenn sa...

Du har blitt utfordret på bloggen min! =) Ta en titt =)

-Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...