14.04.2010

Du svake menneske

Så lenge holdt innskjerpingen seg.. Men heldigvis vet jeg nå at jeg ikke er alene om å ha masse uleste bøker i hylla, så jeg har litt mindre dårlig samvittighet. Og jeg MÅTTE jo ha boken til Regine.

Og jeg måtte forberede meg litt til (en av) sommerens høydepunkt; nemlig jentetur til Barcelona: Byguiden 100% Barcelona

Og jeg måtte ha den eneste chick-lit-boka til Marian Keyes som verken står i min eller mammas bokhylle: De desperates café og en dobbel chick-lit til en billig penge: På øverste hylle og Kaos hos Daisy

Og til slutt måtte jeg ha litt lett sommerlektyre (for sommeren er jo rett rundt hjørnet): Sommer på Saltön og litt humoristisk "krim": Tears of the Giraffe.

Må, må, må! Eller som måkene sier; skal ha, skal ha, skal ha. Det faktum at jeg har brukt en liten formue på å gjøre sykkelen klar for sesongen er intet hinder når det kommer til bokshopping.

Hvis jeg noen gang vinner en større sum i Lotto skal jeg gå berserk i bokhandelen/nettbokhandelen. I promise!


P.S: Så gøy at utlodningen faller i smak! Kanskje jeg må gjøre det flere ganger ;)
P.P.S: Anmeldelse av Hulebjørnens klan er nok ikke så langt unna.. Puh!

4 kommentarer:

Groskro sa...

Den Regine Stokke boka skal jeg kjøpe meg også. Gruer meg til å lese den, siden det er så trist en historie, men for ei jente hun var!

Hulebjørnens Klan ligger ulest i hylla mi, så jeg gleder meg til å lese anmeldelsen din :-)Kanskje jeg trekker den frem etter Midtvinterblod og Sommerdøden av Mons Kallentoft.

Stine sa...

Hehe, jeg kjenner til den "må ha". De chicklit-bøkene hørtes bra ut. Gleder meg til å høre hva du synes om dem :)

Selv har jeg kjøpsforbud frem til "ulest bokhylla" er nesten halvert...haha! særlig at jeg blir å klare det ;)

Fulgte bloggen til regine og det var kraftig kost. Skal ønske meg boken i bursdagsgave.

God lesning!

Christine sa...

Godt å se at det er flere enn meg som fra tid til annen innfører "kjøpsforbud", og bryter det etterpå ;) Jeg har brukt biblioteket en stund nå og hatt stor suksess med det, men det varer vel neppe.

Ah, vel, bøker er jo ikke det verste å ha for mange av!

Jeg leste hulebjørnens klan da jeg var liten, men er usikker på om jeg ville likt den like godt nå - gleder meg til å høre hva du synes!

Ellen Marie Albertsen sa...

Me too skal gå berserk i bokhandelen da ja:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...