03.01.2010

10 bøker jeg vil lese - Mer enn 500 sider

Noen ganger får man lyst til å dra frem en av de store mursteinene fra bokhylla og la seg fortrylle av historien, mens man super te fra den største tekoppen som er og oppdrive. Men (altfor) ofte velger man heller de bøkene som ser litt mer overkommelige ut i bredden. Jeg slår derfor et slag for de store tungvekterne og lister opp noen av de jeg har lyst til å lese:

Hvilke mursteiner har du lyst til å lese?




Flere bøker jeg vil lese finner du her

3 kommentarer:

Groskro sa...

Jeg har boken Balansekunst av Rohinton Mistry liggende i bokhylla. Jeg har hørt og lest så mye om den, men det er liksom så stor og tung..., men den skal leses!! :-)

Og godt nytt år til deg! :-)

Anonym sa...

I will like to know how i can get relaible forex trading signals? I've been scammed by many of the so called gurus in this field.
[url=http://forexrobot-review.info]best forex software[/url] [url=http://yalinsuo.com/bbs//viewthread.php?tid=17794&extra=]unlock iphone[/url]

Lotte sa...

Jeg vil lese Kjærlighetens mørke side av Rafik Schami, De velvillige av Johnathan Littel, En passende ung mann av Vikram Seth... i alle fall!

Og ps: hvis du sender meg adressen din på mrs_lotte@hotmail.com skal jeg sende deg Om skjønnhet - det skulle jeg jo! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...