10.06.2008

Litteratur, litteratur, litteratur

Nå er det kun 3 dager igjen på skolen, og fordi vi holder på med et prosjekt med tema "Cultural Awareness" er det litt litteratur som må innhentes fra forelesere, databaser etc, men det er begrenset hvor stor arbeidslyst man har sånn på tampen av året. Så vi satser i grunnen på å få alt i boks i morgen.

For tiden tenker jeg også litt på hva jeg skal skrive om i bacheloroppgaven, og foreløpig har jeg 5-6 temaer linet opp - alt fra søvn til smerter til nevrosykdommer, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Det er jo så ufattelig mye interessant å skrive om! Må bruke litt tid på å lese andres oppgaver, formulere mulige problemstillinger og sånt, tenker jeg, og så er det vel noen temaer som stikker seg mer ut enn andre etterhvert. Gleder meg faktisk litt til å skrive den ;)

Og ellers ligger det jo romaner og slenger flere steder i leiligheten, og bøkene i bokhylla får stadig nye naboer. Men jeg ønsker meg fremdeles x antall bøker til bursdagen, hehe.

Forøvrig (for de som er interessert) så har Bokhandlerforeningen hver uke en statistikk over hvilke bøker som er mest solgt her i Norge.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...