16.04.2008

Dagens gladnyhet og gode gjerning


Jeg ble skikkelig overrasket og glad når jeg så at Per Nilsson har skrevet en oppfølger til en av mine absolutte favorittbøker. Oppfølgeren heter The return of Hjertets Fryd og den første boka heter Hjertets Fryd. En utrolig søt, sjarmerende og trist bok om livets største mysterium: kjærligheten. Gleder meg til å lese den! Og den er faktisk nesten 100 sider lengre enn den første. Håper bare den lever opp til forventningene :)

Og for de som er interessert kan jeg også anbefale En natt i april og Du, du & du av samme forfatter!

I dag var det tid for å gi blod igjen, men blodprosenten var litt for lav så tappingen ble avbrutt. Men de fikk tatt blodet de trengte til prøvene til Benmargsgiverregisteret. Sjansen for at det blir en match med noen som trenger min benmarg er en promille per år, men det er verdt å gi det en sjanse. Dagens gode gjerning!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...