02.09.2011

Litteraturmål 2011 - Status 8

(Vi har akkurat kjøpt oss leilighet - Hurra!, så mesteparten av tiden går med til pakking, vasking, rydding, flytting og masse papirarbeid, men jeg kommer sterkere tilbake etterhvert!)

I August har jeg kommet bittelitt videre på listen over litteraturmålene mine for 2011 (totalt antall for året hittil skrives i parentes):

  1. 0 av 2 klassikere
  2. 0 av  5 bøker i serien Jordens barn (Leste den første boka i 2010) 
  3. 0 av 12 engelskspråklige bøker (Totalt: 2)
  4. 1 av 1 J. M. Coetzee (Totalt: 1, Barndom)
  5. 0 av 4 kriminalromaner (Totalt: 1)
  6. 0 av 1 bok om skriving
  7. 0 av 1 Jane Austen
  8. 1 av 12 novellesamlinger (Totalt: 8, Uvennskap, vennskap, forelskelse, forlovelse, ekteskap)
  9. 0 av Vigdis Hjorth
  10. 0 av 5 personlige skildringer/biografier (Totalt: 1)

Konklusjonen er at jeg ihvertfall er i mål med Coetzee-målet mitt! Og nå i september står både krim, Jane Austen og Vigdis Hjorth på planen, så da håper jeg å komme nok et skritt nærmere fullendt liste!

Hvordan ligger du an i forhold til dine mål?

2 kommentarer:

Eva @ Tanz sa...

Gratulerer så mykje med ny leiligheit. Vi har også nett kjøpt nytt og flytta, så eg forstår godt kor travelt det er. Men, det er kjekt når alt kjem på plass :-)

Mari - Escape In A Book sa...

Gratulerer så mye med ny leilighet :) Kos deg med krim og Austen i måneden som ligger foran oss.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...