26.06.2011

Novelleutfordringen

Jeg henger ganske langt bak, for å være ærlig (siste novelle ble blogget om den 10. april - Det er din tur av Karine Nyborg), men jeg står fremdeles ved at jeg skal lese - og presentere - 52 noveller her på bloggen, så det er bare å henge med de neste ukene, for her må det et aldri så lite skippertak til...

Saken er den at jeg har lest flere noveller siden den tid, men de jeg har lest har ikke vært noe særlig å skryte av, så derfor har jeg valgt å ikke blogge om dem. Men jeg innser jo det at jeg ikke bare kan blogge om de gode novellene, for det kan gå litt tid mellom hver av dem.

Så med nytt mot, og en litt annen innstilling fortsetter jeg med novelle nr. 15 av 52 i morgen :)

Og hvis du vil lese om de 14. novellene jeg har blogget om hittil, så finner du dem her.

1 kommentar:

Bai sa...

Så kjekt at du framleis er med. Eg henger etter, eg også. Skjerpings!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...