19.05.2009

Terminalhastighet av Johan Mjønes


Jeg ser at mange som søker på Johan Mjønes og/eller terminalhastighet ender opp her i bloggen. Mest sannsynlig fordi jeg for en måneds tid siden begynte å lese denne boken og la ut bilde og tittel til høyre, slik som jeg gjør med alle bøkene. For at de som søker på Johan Mjønes og/eller terminalhastighet skal få noe igjen for søket sitt (for akkurat nå kommer de egentlig ingen plass etter hver jeg har skjønt, for jeg har jo fjernet både bilde og tekst, men et eller annet spor ligger tydeligvis igjen siden folk kommer hit), så kan jeg si det sånn:

Jeg begynte å lese boka, og det gikk sakte, og trått, og når jeg kom til side 70 eller der omkring la jeg den fra meg. Orket rett og slett ikke å lese videre. Så hvis du spør etter min mening om denne boken så er den klar; anbefales ikke - desverre.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...