05.09.2014

10 bøker jeg vil lese - grå omslag

Det er ikke alltid tiden strekker til, og lesingen har ikke blitt prioritert i sommer (med en nyfødt bylt og en aktiv toåring i hus), men nå er hverdagene på plass med sine rutiner og vi får håpe høsten blir like fin som sommeren (men på høstlig vis, selvfølgelig) og ikke like grå som disse omslagene ;) Jeg gleder meg ihvertfall til å krype opp i sofaen eller under dyna og lese et kapittel eller fem så snart anledningene byr på det. Det skal ihvertfall prioriteres, for det er definitivt et savn! Og det er jo såååå mange bøker jeg ønsker meg og har lyst til å lese.



  1. Tilværelsens uutholdelige letthet av Milan Kundera
  2. Jeg overlevde Treblinka av Chil Rajchman
  3. Tom stol - tom seng av Odvar Omland
  4. Tingenes tilstand av Odd Klippenvåg
  5. Nattgjengar av Siri M. Kvamme
  6. Hvis jeg forsvinner, ser du meg da? av Kristine Getz
  7. Du er ikke død før jeg slutter å elske deg av Didrik Morits Hallstrøm
  8. Avtrykk av Geirdis Bjørlo
  9. Hvem har ligget i denne sengen? av Raymond Carver
  10. Jeg skal følge deg helt frem av Ingvild Hurlimann-Lindseth


Har du lest noen av disse? 
Hva syntes du i så fall om de(n)?

Se også:
Bøker med brune omslag
Bøker med hvite omslag
Bøker med svarte omslag

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...