24.01.2013

Les for en god sak 2013

Lise hos Leserommet oppfordrer sine medbloggere til å donere en liten (valgfri) sum penger per bok de leser i 2013 og donere dette til en valgfri veldedig organisasjon, og jeg melder meg naturligvis på for dette fikk jeg inspirasjon til tidligere i år (men donerer altså 10 kr per 100 sider jeg leser og 20 kr per bok jeg kjøper) hos  bl.a. Lise, og min støtte går til Kreftforeningen:

Mange mødre, fedre, besteforeldre, barn, venner og kolleger har fått flere morgendager takket være forskningen. Dette er verdifull tid for de som ellers hadde fått alt for lite.
Enda flere skal overleve kreft. Vi skal finne bedre, mer skånsomme behandlingsmetoder. Vi skal ta vare på de som er rammet.
Kreftforeningen er en landsdekkende organisasjon for frivillig kreftarbeid i Norge.

Foreningen jobber for:
  • at færre skal få kreft
  • at flere skal overleve kreft
  • best mulig livskvalitet for kreftrammede og pårørende
 Våre kjerneverdier er: troverdighet, åpenhet, respekt og engasjement.

Som nevnt i innlegget under, kan du til enhver tid følge fremgangen i den høyre kolonnen på bloggen.


Og så håper jeg at så mange som mulig slenger seg med!
Alle monner drar :)

2 kommentarer:

Lise@Leserommet sa...

Hei!
Så fint at du deltar i Les for en god sak 2013. Og Kreftforeningen er et fint formål.
Håper du får lest mange bøker i år!

Reeta / Les! Lue! sa...

Det ligger en award til deg på bloggen min:
http://les-lue.com/2013/01/27/a-blog-with-substance/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...