28.08.2012

Forandring fryder!

Tiden for nytt design føltes overmoden, men det er - og har vært de siste månedene - lite tid til å pusle med sånt, så jeg gikk for den enkle og nokså rene varianten.

Og jeg er fornøyd!

Nå gleder jeg meg til høstens nye leseropplevelser (bl.a. skal jeg lese to bøker i CappelenDamms Bokbloggturné - mer info kommer i begynnelsen av neste måned, og den omdiskuterte trilogien Fifty Shades venter i bokhylla) i sofakroken eller godstolen, med et pledd over fanget og en kopp te i koppen!

4 kommentarer:

astridterese sa...

Så fint det ble!

Jeg har også tenkt å lese Fifty Shades of Grey, men det står en del annet på vent først. Bokbloggturneen skal jeg også være med på :-)

Ønsker deg en fin leseuke!

Mari sa...

Lekkert nytt design du har fått deg, Stine Marie :)

Anaruh sa...

Wow - skikkelig lekkert! Åh - nå fristet du til oppussing av Listebloggen også, det er over 3 år siden sist. Men det får vente til jeg får litt flere ledige kvelder.

Groskro sa...

Veldig fint design!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...