03.10.2011

Litteraturmål 2011 - Status 9

I September har jeg kommet nok et lite babystep videre på listen over litteraturmålene mine for 2011 (totalt antall for året hittil skrives i parentes):

  1. 0 av 2 klassikere
  2. 0 av  5 bøker i serien Jordens barn (Leste den første boka i 2010) 
  3. 0 av 12 engelskspråklige bøker (Totalt: 2)
  4. 1 av 1 J. M. Coetzee (Totalt: 1, Barndom)
  5. 1 av 4 kriminalromaner (Totalt: 2, Siste oppdrag)
  6. 0 av 1 bok om skriving
  7. 0 av 1 Jane Austen
  8. 1 av 12 novellesamlinger (Totalt: 9, Mot av div. forfattere (anmeldelse kommer søndag 09.10))
  9. 0 av Vigdis Hjorth
  10. 0 av 5 personlige skildringer/biografier (Totalt: 1)

Nå kjenner jeg litt på lesepresset, gitt! Og jeg må innrømme at jeg ser litt mørkt på å nå alle målene. Men det får bli som det blir. Har vært en travel tid, og lesingen har fått lide for det, desverre. Og jeg leser jo andre typer bøker enn det som står nevnt her, så det handler nok litt om prioritering også.


Hvordan ligger du an i forhold til dine mål?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...