01.10.2010

Gratulerer!


Vinnerne av konkurransen er nå kåret, og jeg gratulerer Julie som vinner av Solstads roman 16.07.41, Tone som vinner av Lars Myttings roman Vårofferet og Groskro som vinner av Edgar Wrobleskis roman Historien om Edgar Sawtelle!

Send meg adressene deres på stinema(a)live.com, så skal jeg prøve å få sendt de i morgen. Hvis ikke kan det gå 1-1,5 uke innen jeg får sendt de i og med at jeg reiser på høstferie på søndag.

Takker for alle gode boktips med tema feiring, lesing og motivasjon!

Her er tipsene jeg fikk:
Høytleseren
av Bernhard Schlink
Jasper Jones av Craig Silvey
Stille stemmer - indre bilder av Inge Eidsvåg
Lesesirkelen av Elizabeth Noble (som jeg har lest tidligere)
Boktyven av Markus Suzak
En rekke avbrutte forsøk av Selma Lønning Aarø
Buena Sucia av Alisa Valdes-Rodrigues
Vindens Skygge av Carlos Ruiz Zafon (som jeg har lest tidligere)


Ha en strålende fredag!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...