22.02.2009

10 bøker jeg vil lese - fagbøker

,Som sykepleier (og de fleste andre yrker vil jeg tro) er det viktig å holde seg oppdatert på ny kunnskap, og da er det gjerne forsknings- og fagartikler som gir den ferskeste infoen. Bøker tar det jo tid å skrive, tid å korrekturlese, tid å produsere, publisere og nå ut til mottagerne, og plutselig er kunnskapen kanskje ikke så oppdatert som man trenger at den er. Men det betyr ikke at fagbøker bare kan bli stående i butikkhylla. Her er en liste over 10 fagbøker jeg vil lese (litt avhengig av hvor jeg skal jobbe i fremtiden) - om enn ikke fra perm til perm i et jafs, så ihvertfall bruke som oppslagsverk:
Ok, nok nerding for en stund nå :p



Flere bøker jeg vil lese finner du her
P.S.: Jeg har fått et ferievikariat, så i slutten av juni starter min karriere som sykepleier! Gjett om jeg er spent! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...