12.02.2014

Mammut 2014


Mammut-salget hadde ikke vært i mine tanker siden i begynnelsen av januar når jeg plutselig fikk se et Instagram-bilde av årets Mammutkatalog for noen dager siden, og jeg kjente umiddelbart et byks av glede inni meg! Endelig var tiden inne! Og riktignok hadde jeg fått mail fra både den ene og den andre nettbokhandelen, og i går dukket Mammutavisen opp i posten. Så da var det bare å tråle gjennom utvalget.

Desverre, må jeg si, var det ikke så voldsomt mange bøker som jeg bare MÅ ha. Grunnen til dette er nok at en del av bøkene enten allerede er lest, står uleste i min bokhylle eller i mamma sin bokhylle (leseglede er definitivt noe av det beste jeg har arvet!), men også fordi det hovedsakelig er romaner og novellesamlinger som er av interesse for meg og dermed blir store deler av utvalget mindre interessant.

Her er ihvertfall de bøkene jeg kommer til å gå til innkjøp av:











Barnas store rim- og reglebok (Fra Arks eget Mammut-utvalg)











Grand Mal av Linda Boström Knausgård - novellesamling











Monstermenneske av Kjersti Annesdatter Skomsvold - roman











 
Ned til elva av Leif Enger - roman



Hadde jeg ikke hatt nesten alle Alice Munros novellesamlinger i bokhylla, så hadde jeg definitivt kjøpt Alice Munros beste fra Arks eget Mammut-utvalg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...