15.01.2010

Bloggaward

Snilleste Anita har tildelt meg en bloggaward! Tusen tusen takk!

Kriteriene som følger med å få dennne prisen er:
- Kopier awarden til bloggen din.
- Link til den personen som ga deg awarden.
- Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
- Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
- Link til deres blogger.
- Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

 Så her er 7 mer eller mindre interessante ting om meg:
1) Jeg er glad i å ha det ryddig rundt meg, og koser meg med å kaste gamle blader, papirer og annet rot. Men jeg tåler også rot, selv om jeg føler meg litt mer tappet for energi når det er rotete rundt meg.
2) Jeg kjenner fremdeles, etter 5,5 år sammen med Ole, sommerfugler i magen når vi kysser, ler snakker sammen på telefonen, og når vi sees igjen - om det så er etter en arbeidsdag eller etter to måneder fra hverandre.
3) Jeg elsker frukt og kan ikke gå en dag uten å i det minste spise en banan, men som regel blir det frukt til frokost, lunsj og kvelds, selv om jeg aller helst vil jeg ha en bolle med fruktsalat, med hakkede mandler på, eller en smoothie laget av bare frukt. Nam!
4) Jeg savner å gå aktivt på langrenn, sånn som jeg gjorde fra jeg var bitteliten til tenårene tok meg.
5) Jeg drømmer om å bli en skikkelig god fotograf, og om å gi ut en skjlønnlitterær bok.
6) Jeg har lyst til å tilbringe minst 3 uker på Cuba, og tilsvarende i Australia
7) Skulle jeg valgt et yrke nå så hadde jeg gått veien om yrkesfag på videregående. Jeg hadde valgt en retning som gjorde at jeg kunne jobbe ute, året rundt, sånn som Simen (energimontør) og Sjur (snekker). Det er ikke noe kjekt når det er bitende kaldt eller dårlig vær, men tenk så nydelig det må være om våren, på varme sommerdager, på klare høstdager og solfylte vinterdager! Og litt kroppsarbeid er jo slett ikke å forakte.

Jeg tildeler denne awarden til:
Line
Malin
Ingeborg
Anaruh
Lillesøster
Liv
Kine

2 kommentarer:

Anaruh sa...

Heidu!
Takk for award og om jeg ikke har husket å legge inn kommentar om det før: så FIN bloggen din har blitt!

Jeg ligger langt etter på bade lesing og egenblogging her, og har ikke så mye tid akkurat nå heller, men en kommentar får jeg nå visst til. Ha fine uker framover - jeg kommer sterkere tilbake når ikke mammarollen er fullt så krevende som akkurat nå!

Mari - Escape In A Book sa...

Gratulerer =D

Vet ikke om du så det siste svaret mitt ang. bokbytte så jeg kopierer det inn her jeg.

Kunne du tenke deg å bytte de mot de fire Emily Griffin bøkene dine? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...