17.08.2009

Kåring av vinner

For 10 dager siden lyste jeg ut en konkurranse i forbindelse med Bokbloggturnéen for romanen Hvis jeg blir av Gayle Forman, og i dag har jeg trukket vinneren. Hver av dere som skrev en kommentar fikk et nummer, i den rekkefølgen dere kommenterte innlegget:

1) Myldretid
2) Ingrid
3) Kiwie
4) Lotte
5) Jannekake
6) Beatelill

Og så gikk jeg inn her hvor man får generert et tilfeldig nummer, og selv om jeg gjerne skulle hatt en bok til dere alle, så ble tallet.... 5!



















Gratulerer, Jannekake! Mail er på vei til deg :)

Og takk til alle for gode tips om deres favorittbøker!

2 kommentarer:

Groskro sa...

Gleder meg til å lese hva du synes om Vindens Skygge, det var en bok jeg likte i hvertfall!! :-)

Ingrid sa...

Gratulerer til vinneren :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...