:D Hun var ikke så dum som alle trodde hun var. Hun leste visstnok skikkelige mursteiner og seriøs litteratur. Hun var en fasinerende kvinne!God helg!
Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg! :)
:D
SvarSlettHun var ikke så dum som alle trodde hun var. Hun leste visstnok skikkelige mursteiner og seriøs litteratur. Hun var en fasinerende kvinne!
God helg!