Ja, jeg! Er SÅ lei av snø og vinter nå!
JA!! Jeg er så trøtt om dagen, og jeg skylder på snø, glatt føre og minusgrader!:-)
Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg! :)
Ja, jeg! Er SÅ lei av snø og vinter nå!
SvarSlettJA!! Jeg er så trøtt om dagen, og jeg skylder på snø, glatt føre og minusgrader!:-)
SvarSlett