Sider

16.12.2010

Bokbilde VI

3 kommentarer:

  1. Jeg har jo fått meg at du liker å lese personlig betraktninger. Så kom eg på at jeg haddde lest om en kjent ernærings ekspert som hadde fått kreft. Du kan lese mer om boka her
    http://bokelskere.no/bok/tilfeldigvis-meg/28661/

    SvarSlett
  2. Ja, det er faktisk det. Å lese er som å reise, og da gjør det ikke så mye å være fattig. Biblioteket er graitis.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg! :)